16 March 2009 14:22

Nimrod, lang niet van jou gehoord! :P

De genoemde games zijn inderdaad niet zo populair meer. Misschien dat een aantal van de die-hards nog wel Quake wil spelen? Als het aan mij ligt in ieder geval wel :).

De games die gespeeld worden zijn onder andere Call of Duty (CoD5: Nazi zombies bv.), Flat Out 2, Warcraft III (uiteraard!) en Company of Heroes.

21 March 2009 22:45

UT'99 wordt door enkelen onder de lintelanners nog veelvuldig gespeeld, ook op de LinteLAN :)

Verder zijn het inderdaad de spellen die Thandor noemt.

28 March 2009 18:48

Over 2 weken is het al weer zo ver mensen.

Heeft iedereen alles al weer op de rit?
Computer systemen oke?
Bij mij sit er nog een HDD te klooten, maar als dat niet beter word, dan gaat die er uit.

Verder zelfde specs als vorige keer.

Intel Q9300 @ 2,75 Ghz.
8GB DDR2 800 Mhz.
2x Samsung 640GB Spinpoint F1 in raid0.
1x WD Green 1GB.
1x Samsung 1GB Spinpoint F1.
Gigabyte P45 (bla bla bla) mobo.
Club 3D HD4870 512MB.
Verders de Proc en de Videokaart watergekoeld, met een hele dikke radiator, en dikke fans, gecontroleerd door (nu) een analoge ventilator regeling.
Op de laagste toeren blijft alles zelfs mooi koel, dus kan aardig opvoeren nog.

Verders neem ik mijn laptopje ook wel mee.
Toshiba (?)300D, AMD x2 gevalletje met 4GB geheugen (en Windows 32 bit?). Video is een ATI 3450 oid. Lan is 10/100 :P.

Verders zal ik ook een krat bier mee nemen, of wanneer ik te veel geld heb corona, maar dat zal wel niet.

29 March 2009 16:51

Wanneer ga je een nieuwe PC kopen Nielzzz? Dit ding is alweer achterhaald! :P

Ik doe het nog met dezelfde PC maar nu met een mooie Dell 2407WFP eraan voor optimaal kijkgenot! :P Hopelijk kan ik nu eindelijk de players van het rode en blauwe team onderscheiden :+.

29 March 2009 22:41

ff nog een paar vraagjes. Ligt weer zoon mooi netwerk als de vorige keer en vannaf hoelaat kunnen we vrijdag komen?

30 March 2009 03:19

Yes, Nielzzz heeft de Gbit switch en de kabels. Die worden zoals de vorige keer weer geinstalleerd.

Hoe laat/vroeg we kunnen beginnen is nog niet helemaal duidelijk. Even overleggen hoe, wie, wat en waar mensen op vrijdag morgen vrij hebben :).

30 March 2009 13:18

mooi systeem nielz alleen die 2x 1gb schijfje's is een beetje overbodige niet :P ??

my sys

q6600 @ 3,3ghz
4gb 800mhz @ 1ghz corsair dhx
gigabyte p35
goedkoope meuk kast
3870x2 dat is eigenlijk een videokaart en een centrale verwarming in 1 (mss nog een 3870 er bij)
700w ocz voeding
22inch viewelcheapo monitor
en 2x 500gb wd schijfjes


02 April 2009 18:00

Ah, eindelijk een keer tijd om te reageren.

Mijn systeem:
DFI Lanparty NF 590SLI
AMD Athlon X2 5200+
1,12TB Opslagruimte
ATi Radeon HD4670 512MB GDDR4
Verder wat Waterkoeling en een mooie Dell 2407WFP! :)

Het is mooi om te zien dat er zoveel mensen op komen dagen. Ook kom ik er achter dat de tijd niet zo heel verkeerd is gekozen. Het feest begint namelijk op Goede Vrijdag, voor zover ik weet is bijna iedereen dan vrij van school/werk. Het feest kan dan ook extra vroeg beginnen wat mij aangaat!

02 April 2009 20:56

Hoezo overdreven opslagruimte? :P... DVD's banden doe ik nooit :P.

Maar het netwerk aanleggen...
Hmz, jah... Weet niet hoe en wat nog.
Denk dak 's ochtends wel het netwerk er neer kan planten.
Zo niet, dan mag een ander het doen :P.

02 April 2009 23:11

ja op een dvd kan 4x zoveel :P of bedoel je soms 1TB ? =)






03 April 2009 22:10

Trevland wrote on 29 March 2009 22:41:
ff nog een paar vraagjes. Ligt weer zoon mooi netwerk als de vorige keer en vannaf hoelaat kunnen we vrijdag komen?
Ik heb Ronald net even gesproken. Hij is vanaf 9:00 aanwezig (boven in de Pol) omdat 'ie moet werken. In principe kun je dus wel vanaf 9:00 ~ 9:30 komen. Als je dat doet ben je wel de eerste en daarmee automatisch onze 'vrijwilliger' ( :P) om de boel op te zetten.

Op pagina twee (click!) van het vorige topic staat nog de plattegrond en beschrijving van de vorige LinteLAN. Die opstelling was wel aardig goed en kan nu dus ook gebruikt worden. Mocht je vroeg komen en vragen hebben dan kun je altijd naar boven en Ronald vragen :).

Hoe laat het netwerk er is hangt af van Niels. Hij gaf aan dat het in de morgen wel kon maar Niels kennende is 'ie niet om 9:00 z'n nest uit :P. Zelf ben ik pas laat (na 18:00) aanwezig omdat ik eerst nog moet werken.

06 April 2009 22:53

En bedankt.
Sta door de weeks meestal om 4:50 op...
Mag ik eens uitslapen? :(...

Maar goed, als jij er zo vroeg wilt zijn, dan moet je ff zorgen dat je die meuk daar krijgt.
Betreft:
Switch + voedingssnoer.
Zak met zo'n 20 kilo al cat6 kabels, gedeeltelijk voorgebundeld.
Stalen kabel bescherm koper, voor het stuk tussen de tafels. (wel gebruiken i.v.m. d twisting in de kabels).

07 April 2009 17:32

Ik zorg er denk ik voor dat ik er vroeg ben, dan kan ik mooi helpen met alles klaarzetten. Ik heb er in ieder geval goed zin in, lekker luieren en bier drinken.

08 April 2009 09:35

Ik heb zojuist te horen gekregen dat ons bedrijf vrijdag dicht is. Ik hoop dan ook aan het eninde van de middag aanwezig te zijn in de beruchte kelder! Gamuh!

08 April 2009 20:23

[Quote]Ik zorg er denk ik voor dat ik er vroeg ben, dan kan ik mooi helpen met alles klaarzetten. Ik heb er in ieder geval goed zin in, lekker luieren en bier drinken.[/Ouote]

Ik wil BIER.

09 April 2009 14:29

Ik schat dat we ergens tussen 1 en 2 er zijn

09 April 2009 20:29

Mooi mooi, dan hebben we het spul er wel staan.

En thandor, kom op zeg, ff vrij nemen s'middags... :P.

14 April 2009 14:36

Het schijnt dat je met de volgende commando's beide zombie maps kunt spelen:
open de console(~)
type: /map nazi_zombie_prototype
of
type: /map nazi_zombie_asylum

Iets met mosterd na de maaltijd. Overigens heb ik de informatie uit het cod:waw topic en met name deze reactie op mijn vraag (post daar als Arethusa):
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/31797943#31797943



14 April 2009 19:33

Ter aanvulling: Nu ik hier thuis mijn legale game in de cd speler stop zie ik de zombie map netjes in de zombie map lijst staan. De map staat er niet al ik de lan fixed exe pak. Daar verschijnt alleen Asylum. Kennelijk zit er in die patch ook een beveiliging, in ieder geval wat betrefd die map.

15 April 2009 22:26

Hm, dan wordt het toch eens tijd dat CoD in de 'vijf euries' bak gaat liggen :P.

15 April 2009 23:11

Misschien dat met Modern Warfare 2 (cod6) de prijs wel zakt. En dan nog, die fixed lan exe komt ergens vandaan, misschien is er ook ergens een crack die de map wel beschikbaar maakt.

23 April 2009 18:37

Het had even tijd nodig (onder het motto 'duurt lang!') maar hier zijn ze dan: de LinteLAN15 foto's! :)

08 August 2009 20:55

Ik bedacht me net dat ik, uiteraard veel te vroeg ben, maar ik vroeg me zo af of LinteLAN 16 misschien in november kan plaatsvinden? Ik geloof dat LinteLAN 14 ook in een november plaats vond. :D

15 August 2009 19:57

November klinkt als een prima maand voor volgende LinteLAN :). Ik moet er enkel even aan denken dat eind december geen optie is omdat ik dan naar een andere LAN moet :P.

08 September 2009 21:57

Klinkt als muziek in de oren :) Voor mij geld dat ook, ik ben ook in december (hopelijk) naar een andere LAN.