Nog even een aanvulling op de stroomvoorziening. Ik zorg dus inderdaad voor drie aansluitpunten op krachtstroom, maar aan ieder aansluit punt hang ik maar een stekkerblok van 3 a 4 stopcontacten. Ik ga er dus vanuit (net zoals) andere jaren dat iedereen zijn eigen stekkerblok meeneemt waar hij zijn meuk op aansluit en deze dan pas aan de krachtstroom hangt (al dan niet doorgelust via je buurman).
A.s. vrijdag moet ik overdag inderdaad eerst werken van 9:00 tot +/- 17:00 uur. Ik zorg ervoor dat om 9 uur de kelder open is zodat de vroegevogels er dan al in kunnen. Ook zal ik zorgen dat de krachtaansluiting er al is plus de verlengkabels naar ons knusse lokaaltje
Als er tzt nog vragen zijn dan kun je me boven komen opzoeken.
Mooi, het gaat lekker vol worden! Afgaande van het schema op de vorige pagina is er welgeteld nog één plekje vrij . Nu maar hopen dat iedereen die komt zich aangemeld heeft zodat we niet voor verassingen komen te staan straks.
Rara wat is dit:
Het de nieuwe kabelbescherm koker voor de datakabels over de vloer!!!
Ziet er uit als mooi spul voor over de netwerk kabels .
OW is dat geen koker om je kabels in je pc mee weg te werken
Misschien dat dat in de kast van Bleeker wel past .WishMaster wrote on 11 November 2008 02:04:
OW is dat geen koker om je kabels in je pc mee weg te werken
Ik heb ff een vraagje. Wie heeft wat voor een console en neemt die dan mee en met welke spellen?
Sandeman neemt een Wii mee. Welke games durf ik niet te zeggen. De 'standaard' games (die iedereen heeft) zullen er vast bij zitten. Er was een tijdje geleden i.i.g. wel iets met roeien .Trevland wrote on 11 November 2008 21:11:
Ik heb ff een vraagje. Wie heeft wat voor een console en neemt die dan mee en met welke spellen?
Trevland wrote on 11 November 2008 21:11:
Nee dat was Thedark.
Zo, dat was weer een geslaagd weekend gamen!!!
Nazi zombie's knallen!!!
Paar nieuwe mensen gezien, altijd mooi!!!
Op naar de volgende LAN.
Daarover gesproken...
Afgesloten stukje forum daarover?
Op naar de volgende LAN ja . En afgesloten stuk ervoor? Een publiekelijk stuk was er altijd al en die voldoet nog steeds wel .
Voor de mensen die foto's willen zien: nog even afwachten. SandeMan moet de foto's nog even kopieren en naar mij doorsturen. Tegen de tijd dat het online staat zal ik het hier wel even melden .
Er staan nu een lading foto's online! Zie deze link .
Iets met LinteLAN 15; duurt lang! enzo .